ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
„ACHIZITIE DE SERVICII DE PROIECTARE ÎN VEDEREA AMENAJĂRII UNEI BAZE SPORTIVE”
Cod CPV – 71322100-2 - Servicii de estimare pentru lucrări publice (Rev.2)
1. Autoritatea contractantă:Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Sursa de finanţare:Bugetul local.
3. Informaţii achiziţie:Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează Servicii de proiectare în vederea amenajării unei baze sportive pentru Centrul de Plasament Plopeni (unitate beneficiară).
4. Durata contractului : 15 zile lucrătoarede la data semnării de către ambele părți.
5. Valoarea totală estimată a contractului de servicii:2.500,00 lei, fără TVA.
6. Modalitatea de atribuire: Această procedură de atribuire are ca temei legal achiziția directă şi se derulează în conformitate cu dispoziţiile art. 19 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată prin Legea nr. 337/2006, cumodificările şi completările ulterioare.
7. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
8. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
9. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 20.04.2016, ora 10.00.
10. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 20.04.2016 ora 10.30, la sediulDirecției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
11. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
12. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
NOTĂ:Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Serviciul Achiziții Publice și Urmărire Contracte
Întocmit:
Șef serviciu – Răucea Camelia