ANUNŢ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
1. Sursa de finanţare: Bugetul local;
2. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează servicii de medicina muncii în vederea supravegherii stării de sănătate a personalului angajat (aparat propriu și unitățile din subordine);
Termenul de prestare a serviciilor: 01.05.2017 - 31.12.2017, cu posibilitatea de prelungire, prin act adițional, în conformitate cu dispoziţiile art. 165 alin. (1) din H.G. nr. 395/2016;
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii:49.500,00 lei, fără TVA.
4. Modalitatea de atribuire: Modalitatea de atribuire a contractului de servicii are ca temei legal dispoziţiile art. 7, alin. (1), lit. c) din Legea nr. 98/2016 coroborate cu prevederile art. 101, alin. (2) din H.G. 395/2016 și se va derula în conformitate cu Procedura operațională nr. IA 29209 AP/22. 09.2016.
5. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
6. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor :24.04.2017, ora 10.00.
8. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 24.04.2017, ora 10.30, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
9. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea obiectului achiziţiei.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Serviciul Achiziții Publice, Tehnic și Urmărire Contracte,
Întocmit:
Şef serviciu-Consilier Răucea Camelia