ANUNŢ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
Achiziționare de servicii de pază şi protecţie imobile,
în vederea asigurării securităţii bunurilor mobile şi imobile aflate în administrarea
a 8 unităţi de asistenţă socială din subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova
Cod CPV: 79713000-5 Servicii de pază (Rev.2) Servicii incluse in Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Telefon: 0244511400, Fax: 0244586100.
2. Sursa de finanţare: Bugetul local.
3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează servicii de pază și protecție imobile cu 9 posturi de pază permanente, în vederea asigurării securităţii bunurilor mobile şi imobile aflate în administrarea a 8 unităţi de asistenţă socială din subordine.
Termenul de prestare a serviciilor: 01 mai 2018 – 31 decembrie 2018, cu posibilitatea de prelungire, prin act adițional, conform dispozițiilor art. 165 din H.G. nr. 395/2016.
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
4. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 595.350,00 lei, fără TVA – pentru perioada inițială a contractului ( 01.05.2018 – 31.12.2018) – in raport de care se va proceda la evaluarea ofertelor.
5. Modalitatea de atribuire: Serviciile care se doresc a fi achizitionate, respectiv servicii de paza, sunt incluse în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si se va derula in conformitate cu Procedura operationala nr. IA 29209 AP / 22.09.2016, elaborata la nivelul institutiei.
Anexat, vă transmitem un rezumat (extras) din această procedură internă.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova – REGISTRATURA (cam. 101).
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 25.04.2018, ora 10.00.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 25.04.2018, ora 10.30, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova din Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original, dupa caz)
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea privind obiectul achiziţiei. Coletul (plicul) va fi insotit de Formularul nr. 1.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Întocmit:
Serviciul Achiziții Publice, Tehnic și Urmărire Contracte,
Consilier juridic Buzățoiu Sorin