ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ – reluare procedură
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
„ACHIZITIE SERVICII DE PROIECTARE PENTRU LUCRĂRI DE REAMENAJARE PENTRU ÎNFIINȚAREA CENTRULUI PENTRU INTERVENȚIE, CONSILIERE ȘI SPRIJIN PENTRU COPILUL AFLAT ÎN SITUAȚIE DE RISC” Cod CPV – 71322100-2 Servicii de estimare pentru lucrări publice (Rev. 2)
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă;
3. Durata contractului : 10 zile lucrătoare de la data semnării de către ambele părți.
4. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 1.500,00 lei, fără TVA.
5. Modalitatea de atribuire: achizitie directa.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 29.07.2016, ora 12.30.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 29.07.2016, ora 12.30, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante, obiectul achiziţiei.
NOTĂ: Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Întocmit:
Butuceanu Veronica