ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
„ACHIZITIE DE SERVICII DE PROIECTARE ÎN VEDEREA RESTRUCTURARII/INCHIDERII CENTRULUI DE PLASAMENT DIN CADRUL COMPLEXULUI DE SERVICII COMUNITARE SINAIA SI INFIIINTAREA DE CASE TIP FAMILIAL/APARTAMENTE SI CENTRE DE ZI PENTRU COPII/TINERI"
Cod CPV – 71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev. 2)
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Durata contractului:
- Etapa 1 – maxim 4 zile de la data semnării contractului de servicii;
- Etapa 2 – maxim 40 zile de la data semnării contractului de servicii;
- Etapa 3 și 4 – maxim 50 zile de la data lansării comenzii scrise de către beneficiar, după aprobarea indicatorilor tehnico-economici prin hotărâre de consiliu judeţean, precum şi aprobarea finanţării (semnarea contractului de finanţare dintre autoritatea contractantă și AM POR).
3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 126.991,60 lei, fără TVA.
4. Sursa de finanțare: buget local.
5. Modalitatea de atribuire: are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 alin. (1) și alin. (3) din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 05.04.2018 , ora 09.00.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 05.04.2018, ora 09.30 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante, obiectul achiziţiei.
11. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat și în SEAP la adresa: www.e-licitatie.ro/Publicitate-Anunturi.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Întocmit:
Brănoiu Ecaterina