• Prima pagină
  • COVID-19
    • Informare privind prelungirea valabilitatii certificatelor de incadrare intr-un grad de handicap
    • Informarea cu privire la suspendarea audiențelor
    • Informare cu privire la desfășurarea programului de lucru cu publicul
    • Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții
    • Măsuri de sprijin
    • Măsuri de prevenire împotriva infectării cu virusul COVID-19
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigrama
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • ROF
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
      • Servicii /birouri /compartimente cu atribuţii în domeniul protecţiei copilului şi persoanelor adulte
      • Unităţi de protecţie socială aflate în structura instituţiei
        • Unităţi de protecţie pentru copii
        • Unităţi de protecţie pentru persoane adulte cu handicap
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2014-2020
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2014-2020
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2014-2020
    • Coduri deontologice
      • Codul de conduită al funcţionarilor publici din cadrul D.G.A.S.P.C. Prahova
      • Codul de conduită al personalului contractual din cadrul D.G.A.S.P.C. Prahova
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
  • Proiecte
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul Reabilitare, modernizare, dezvoltare şi dotare cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.T.O.P.A.H. Tătărăi, judeţul Prahova
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul “Sinergii pentru viitor - copii în situație de risc Educând prezentul, construim viitorul!"
      • Informații generale privind proiectul
      • Implementarea proiectului
      • Sustenabilitatea proiectului
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunturi achizitii
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Cardul european pentru dizabilitate
  • Procedura de acordare a subventiilor pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilitati

Site accesibil persoanelor cu dizabilităţi

  • Contact
  • Program functionare
  • Program audienţe
  • Încadrare adult în grad de handicap
  • Încadrare copil în grad de handicap
  • Admitere persoană adultă cu handicap într-un centru rezidenţial
  • Instituire măsură de plasament familial
  • Atestare ca persoană/familie adoptatoare

Anunt pentru achiziţia de servicii de pază și protecție imobile cu 7 posturi de pază permanente, în vederea asigurării securităţii bunurilor mobile şi imobile aflate în administrarea a 7 unităţi de asistenţă socială din subordine

Publicat: 24 Aprilie 2020

ANUNŢ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Achiziționare de servicii de pază şi protecţie imobile, în vederea asigurării securităţii bunurilor mobile şi imobile aflate în administrarea a 7 unităţi de asistenţă socială din subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova

Cod CPV: 79713000-5 Servicii de pază (Rev.2)
Servicii incluse in Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Telefon: 0244511400, Fax: 0244586100.
2. Sursa de finanţare: Bugetul local.
3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, dorește să achiziţioneze servicii de pază și protecție imobile cu 7 posturi de pază permanente, în vederea asigurării securităţii bunurilor mobile şi imobile aflate în administrarea a 7 unităţi de asistenţă socială din subordine.

Termenul de prestare a serviciilor: 01 mai 2020 – 31 decembrie 2020, cu posibilitatea de prelungire, prin act adițional, conform dispozițiilor art. 165 din H.G. nr. 395/2016.
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
4. Valoarea estimată a contractului de servicii : 730.590,00 lei, fără TVA – pentru perioada inițială a contractului ( 01.05.2020 – 31.12.2020) , in raport de care se va proceda la evaluarea ofertelor.
5. Modalitatea de atribuire: Serviciile care se doresc a fi achizitionate ( servicii de paza ) sunt incluse în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si se va derula in conformitate cu Procedura operationala nr. IA 7743 / 04.03.2019 privind atribuirea contractelor de servicii prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 (Cod: PO 11-03), elaborata la nivelul institutiei.
Anexat, vă transmitem un rezumat (extras) din această procedură internă.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 28.04.2020, ora 15:00.
8. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova – REGISTRATURA (cam. 101).
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 28.04.2020, ora 15:15., la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova din Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud.
Prahova. 10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea privind obiectul achiziţiei. Coletul (plicul) va fi insotit de Formularul nr. 1.
11. Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Având în vedere situația actuală privind instituirea stării de urgență la nivelul României ca urmare a răspândirii noului coronavirus, precum si faptul ca nu se lucreaza cu publicul in acesta perioada, nu este permisă prezența ofertanților.

Eventualele clarificări sau informaţii suplimentare pot fi solicitate prin telefon, fax sau prin e-mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Întocmit:
Serviciul Achiziții Publice, Tehnic și Urmărire Contracte,
Şef serviciu – consilier achiziții publice Buzățoiu Sorin

Anunt-Servicii-de-paza-2020
Caiet-de-sarcini-Servicii-de-paza-2020
Criterii-de-calificare-Servicii-de-paza-2020
Formulare-Servicii-de-paza-2020
Rezumat-procedura-anexa-2-la-lege

                              
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2021 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Anunturi achizitii