ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect :
„Reparatii bloc alimentar- pentru C.R.R.N.P.A.H. CALINESTI, unitate din subordinea D.G.A.S.P.C. - PRAHOVA”
Cod CPV 45453000-7 Lucrări de reparaţii generale şi de renovare), o unitate pentru protecția copilului aflată în subordinea DGASPC Prahova.
2. Valoarea totală estimată (fără TVA): 12.605,04 lei.
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.
4. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 alin.(1) și alin.(3) din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
În vederea întocmirii cat mai corecte și complete a ofertei tehnice, se recomanda vizitarea amplasamentului situat in Comuna Floresti, Sat. Calinesti, Str. Principala, Nr. 153, Judetul Prahova.
Intentia de vizitare a amplasamentului se comunica autoritatii contractante in timp util, prin transmitarea unei solicitari scrise sau telefonic .
5. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187, alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
6. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (parter, cam. 2).
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 25.09.2023, ora 08 00.
8. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 25.09.2023, ora 09 00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
9. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
10. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat pe site-ul institutiei la adresa: https://www.copilprahova.ro/anunturi-achizitii
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Întocmit:
Consilier - Scortaru Ionut