• Prima pagină
  • COVID-19
    • Informare privind prelungirea valabilitatii certificatelor de incadrare intr-un grad de handicap
    • Informarea cu privire la suspendarea audiențelor
    • Informare cu privire la desfășurarea programului de lucru cu publicul
    • Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții
    • Măsuri de sprijin
    • Măsuri de prevenire împotriva infectării cu virusul COVID-19
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigramă
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulamentul de Organizare și funcționare
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
      • Servicii /birouri /compartimente cu atribuţii în domeniul protecţiei copilului şi persoanelor adulte
      • Unităţi de protecţie socială aflate în structura instituţiei
        • Unităţi de protecţie pentru copii
        • Unităţi de protecţie pentru persoane adulte cu handicap
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2021-2027
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2021-2027
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2021-2027
    • Coduri deontologice
      • Principii și norme de conduită funcționari publici
      • Principii și norme de conduită personal contractual
      • Rapoarte privind implementarea principiilor și standardelor de conduită
      • Dispoziție privind modificarea componenței comisiei paritare
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
    • Comisia paritară
    • Strategia Națională Anticorupție 2021 - 2025
      • Dispozitie aprobare Plan Integritate 2021-2025
      • Plan Integritate 2021-2025
  • Proiecte
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul Reabilitare, modernizare, dezvoltare şi dotare cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.T.O.P.A.H. Tătărăi, judeţul Prahova
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul “Sinergii pentru viitor - copii în situație de risc Educând prezentul, construim viitorul!"
      • Informații generale privind proiectul
      • Implementarea proiectului
      • Sustenabilitatea proiectului
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Boldești Scăeni
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunțuri achiziții
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Selecție personal din cadrul CRRNPAH Călinești pentru locuințele protejate și centrele de zi din comuna Florești
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Cardul european pentru dizabilitate
  • Procedura de acordare a subventiilor pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilitati

Site accesibil persoanelor cu dizabilităţi

  • Contact
  • Program functionare
  • Program audienţe
  • Încadrare adult în grad de handicap
  • Încadrare copil în grad de handicap
  • Admitere persoană adultă cu handicap într-un centru rezidenţial
  • Instituire măsură de plasament familial
  • Atestare ca persoană/familie adoptatoare

Anunt de achiziție servicii de publicitate si informare pentru proiectul „Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi...

Publicat: 22 August 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

„Achiziție servicii de publicitate si informare pentru proiectul „Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi în orasul Boldesti Scaeni”,

Cod CPV – 79341000-6 Servicii de publicitate (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de publicitate se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

Citește mai departe...

Anunt pentru Achiziție servicii de consultanţă în management şi consultanţă financiară pentru proiectul "Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial...

Publicat: 18 August 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ –

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

„Achiziție servicii de consultanţă în management şi consultanţă financiară pentru proiectul „Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi în comuna Râfov”,

Cod CPV – 79411000-8 Servicii generale de consultanţă în management

66171000-9 Servicii de consultanţă financiară (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de consultanta de management si consultanta financiara se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

Citește mai departe...

Anunt pentru Achiziție servicii de publicitate si informare pentru proiectul "Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi...

Publicat: 18 August 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

„Achiziție servicii de publicitate si informare pentru proiectul „Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi în comuna Râfov”,

Cod CPV – 79341000-6 Servicii de publicitate (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de publicitate se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

Citește mai departe...

Anunt de achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect "Expertiza si Proiectare RK poarta si imprejmuire"

Publicat: 05 August 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect „Expertiza si Proiectare RK poarta si imprejmuire’’  la Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Pentru Persoane Adulte cu Handicap Calinesti situat în Comuna Floresti,Sat Calinesti, Str. Principala, nr. 153,Judetul Prahova

2. Valoarea totală estimată (fără TVA): 45.378,15 lei.

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt de achiziție directă offline pentru atribuirea contractului de furnizare produse din categoria "Drojdie"

Publicat: 26 Iulie 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului de furnizare produse din categoria „Drojdie”

Cod CPV 15898000 -9 Drojdie

2. Valoarea totală estimată (fără TVA): 1.872,00 lei

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt de achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect: "Expertiza tehnica pentru obtinerea avizului/autorizatiei de securitate la incendiu", pentru C.S.C. Sf. Andrei

Publicat: 26 Iulie 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect: ’’Expertiza tehnica pentru obtinerea avizului/autorizatiei de securitate la incendiu’’, pentru C.S.C. SF. Andrei, unitate din subordinea D.G.A.S.P.C. – PRAHOVA.

2. Valoarea totală estimată (fără TVA): 12.605,04 lei.

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt de achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect: "Expertiza cladire Secaria"

Publicat: 26 Iulie 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect: ’’Expertiza cladire Secaria’’, pentru C.S.C. Sinaia, unitate din subordinea D.G.A.S.P.C. – PRAHOVA.

2. Valoarea totală estimată (fără TVA): 12.605,04 lei.

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

4.  Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 alin.(1) și alin.(3) din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

Citește mai departe...

Anunt pentru achizitie directa: "Intocmire proiect faza SF si studii de specialitate foraj alimentare cu apa si gospodarie de apa"

Publicat: 20 Iulie 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect „Intocmire proiect faza SF si studii de specialitate foraj alimentare cu apa si gospodarie de apa’’  pentru C.I.T.O.P.A.H. Urlati (loc Urlati, str. Orzoaia de Jos, nr. 52,  jud. Prahova), unitate subordonată D.G.A.S.P.C. Prahova.

2. Valoarea totală estimată (fără TVA): 42.016,80 lei.

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt pentru achizitie directa : " Servicii de certificare si auditare energetica si servicii de expertiza tehnica privind rezistenta si stabilitatea la CSC Sf. Filofteia Câmpina"

Publicat: 20 Iulie 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect „Servicii de certificare si auditare energetica si servicii de expertiza tehnica privind rezistenta si stabilitatea’’  la CSC Sf. Filofteia Câmpina (locatie - municipiul Campina, Str. Marasesti, Nr. 38), o unitate pentru protecția copilului aflată în subordinea DGASPC Prahova.

2. Valoarea totală estimată (fără TVA): 30.000 lei.

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt pentru achiziția de produse alimentare (hrană) necesare la Centrul de zi pentru copiii aflați în situația de risc de separare de părinți (CZCASRSP) - C.S.C. "SF. Maria" Vălenii de Munte

Publicat: 06 Iulie 2022

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ 

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Achiziția de produse alimentare(hrană) necesare la Centrul de zi pentru copiii aflați în situația de risc de separare de părinți(CZCASRSP)-C.S.C. „SF. Maria” Vălenii de Munte în cadrul proiectului „Prevenirea separării copilului de familia naturală”,COD SMIS 129279

Cod CPV 15000000-8  Alimente, băuturi, tutun și produse conexe  (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de derulare va fi până la 31.12.2022.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de furnizare se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de furnizare: 50.862,30 lei  fără TVA.

Citește mai departe...

Pagina 3 din 26

  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Următor
  • Sfârșit
                                   
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2023 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Anunțuri achiziții