• Prima pagină
  • COVID-19
    • Informare privind prelungirea valabilitatii certificatelor de incadrare intr-un grad de handicap
    • Informarea cu privire la suspendarea audiențelor
    • Informare cu privire la desfășurarea programului de lucru cu publicul
    • Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții
    • Măsuri de sprijin
    • Măsuri de prevenire împotriva infectării cu virusul COVID-19
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigrama
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • ROF
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
      • Servicii /birouri /compartimente cu atribuţii în domeniul protecţiei copilului şi persoanelor adulte
      • Unităţi de protecţie socială aflate în structura instituţiei
        • Unităţi de protecţie pentru copii
        • Unităţi de protecţie pentru persoane adulte cu handicap
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2014-2020
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2014-2020
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2014-2020
    • Coduri deontologice
      • Codul de conduită al funcţionarilor publici din cadrul D.G.A.S.P.C. Prahova
      • Codul de conduită al personalului contractual din cadrul D.G.A.S.P.C. Prahova
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
  • Proiecte
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul Reabilitare, modernizare, dezvoltare şi dotare cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.T.O.P.A.H. Tătărăi, judeţul Prahova
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul “Sinergii pentru viitor - copii în situație de risc Educând prezentul, construim viitorul!"
      • Informații generale privind proiectul
      • Implementarea proiectului
      • Sustenabilitatea proiectului
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunturi achizitii
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Cardul european pentru dizabilitate
  • Procedura de acordare a subventiilor pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilitati

Site accesibil persoanelor cu dizabilităţi

  • Contact
  • Program functionare
  • Program audienţe
  • Încadrare adult în grad de handicap
  • Încadrare copil în grad de handicap
  • Admitere persoană adultă cu handicap într-un centru rezidenţial
  • Instituire măsură de plasament familial
  • Atestare ca persoană/familie adoptatoare

Anunt achizitie de servicii de audit financiar în vederea înființării complexului de locuințe protejate Călinești: ansamblu de doua locuințe protejate + 1 centru de zi

Publicat: 03 Mai 2019

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„ACHIZITIE DE SERVICII DE AUDIT FINANCIAR ÎN VEDEREA ÎNFIINȚĂRII COMPLEXULUI DE LOCUINȚE PROTEJATE CĂLINEȘTI: ANSAMBLU DE DOUA LOCUINȚE PROTEJATE + 1 CENTRU DE ZI”
Cod CPV – 79212100-4 Servicii de auditare financiara (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Durata contractului:
Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.
În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de audit financiar se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.
3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 13.145,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt achizitie de servicii de publicitate si informare în vederea înființării complexului de locuințe protejate Călinești: ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi

Publicat: 03 Mai 2019

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„ACHIZITIE DE SERVICII DE PUBLICITATE SI INFORMARE ÎN VEDEREA ÎNFIINȚĂRII COMPLEXULUI DE LOCUINȚE PROTEJATE CĂLINEȘTI: ANSAMBLU DE TREI LOCUINȚE PROTEJATE + 1 CENTRU DE ZI”
Cod CPV – 79341000-6 Servicii de publicitate (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Durata contractului:
Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.
În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de publicitate se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.
3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 16.000,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt achizitie de servicii de publicitate si informare în vederea înființării complexului de locuințe protejate Călinești: ansamblu de doua locuințe protejate + 1 centru de zi

Publicat: 03 Mai 2019

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„ACHIZITIE DE SERVICII DE PUBLICITATE SI INFORMARE ÎN VEDEREA ÎNFIINȚĂRII COMPLEXULUI DE LOCUINȚE PROTEJATE CĂLINEȘTI: ANSAMBLU DE DOUA LOCUINȚE PROTEJATE + 1 CENTRU DE ZI” Cod CPV – 79341000-6 Servicii de publicitate (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Durata contractului:
Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.
În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de publicitate se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.
3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 16.000,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de achizitie servicii de pază și protecție imobile cu 9 posturi de pază permanente

Publicat: 10 Aprilie 2019

ANUNŢ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Achiziționare de servicii de pază şi protecţie imobile, în vederea asigurării securităţii bunurilor mobile şi imobile aflate în administrarea a 8 unităţi de asistenţă socială din subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova

Cod CPV: 79713000-5 Servicii de pază (Rev.2)
Servicii incluse in Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Telefon: 0244511400, Fax: 0244586100.
2. Sursa de finanţare: Bugetul local.
3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, dorește să achiziţioneze servicii de pază și protecție imobile cu 9 posturi de pază permanente, în vederea asigurării securităţii bunurilor mobile şi imobile aflate în administrarea a 8 unităţi de asistenţă socială din subordine.
Termenul de prestare a serviciilor: 01 mai 2019 – 31 decembrie 2019, cu posibilitatea de prelungire, prin act adițional, conform dispozițiilor art. 165 din H.G. nr. 395/2016.
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.

Citește mai departe...

Anunt de achiziţie de produse alimentare din categoria - "Peste preparat si conserve peste"

Publicat: 08 Aprilie 2019

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100, organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect:

Produse alimentare din categoria „PESTE PREPARAT SI CONSERVE DE PESTE”

2. Valoarea totală estimată: 86.248,00 lei, fără TVA, pentru perioada minima (01.05.2019-31.12.2019)
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt de achizitie Produse alimentare din categoria "Produse de morarit"

Publicat: 05 Aprilie 2019

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect Produse alimentare din categoria „PRODUSE DE MORĂRIT”
2. Valoarea estimată (fără TVA) pentru perioada minima (01.05.2019-31.12.2019) este de 85.984,00 lei.
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt de achizitie pentru "Servicii de medicina muncii si servicii de analize medicale pentru salariati"

Publicat: 05 Aprilie 2019

ANUNŢ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Achiziționare servicii de medicina muncii în vederea supravegherii stării de sănătate a personalului angajat (aparat propriu și unitățile din subordine)
Cod CPV:85147000-1 Servicii de medicina muncii (Rev.2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.
2. Sursa de finanţare: Bugetul local;
3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează servicii de medicina muncii în vederea supravegherii stării de sănătate a personalului angajat (aparat propriu și unitățile din subordine);

Citește mai departe...

Achiziţie de produse din categoria – "Bauturi fara alcool"

Publicat: 05 Aprilie 2019

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect Produse din categoria „BĂUTURI FĂRĂ ALCOOL”
2. Valoarea estimată (fără TVA) pentru perioada minima (01.05.2019-31.12.2019) este de 68.244,00 lei
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Achiziţie de produse din categoria - "Cacao, ciocolata si produse zaharoase" 2019

Publicat: 03 Aprilie 2019

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect Produse alimentare din categoria „CACAO, CIOCOLATA SI PRODUSE ZAHAROASE’’
2. Valoarea estimată (fără TVA) pentru perioada minima (01.05.2019-31.12.2019) este de 86.787,00 lei
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt privind organizarea achizitiei directe : "Expertiza, studiu topografic, proiectare si realizare drum acces la C.S.C. "Sf. Maria" Vălenii de Munte"

Publicat: 20 Noiembrie 2018

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului de lucrari având ca obiect: Expertiză, studiu topografic, proiectare şi realizare drum acces la C.S.C. ,,Sf. Maria’’ Vălenii de Munte (str. Berceni, nr. 44, jud. Prahova, cod poştal 106400)
Cod CPV 71351000-3 Servicii de expertiză
Cod CPV 45233226-9 Lucrări de construcţii de drumuri de acces
2. Valoarea totală estimată (fără TVA): 294.117,65 lei
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Pagina 7 din 17

  • Prec
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Următor
  • Sfârșit
                              
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2021 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Anunturi achizitii