• Prima pagină
  • COVID-19
    • Informare privind prelungirea valabilitatii certificatelor de incadrare intr-un grad de handicap
    • Informarea cu privire la suspendarea audiențelor
    • Informare cu privire la desfășurarea programului de lucru cu publicul
    • Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții
    • Măsuri de sprijin
    • Măsuri de prevenire împotriva infectării cu virusul COVID-19
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigramă
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulamentul de Organizare și funcționare
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
      • Servicii /birouri /compartimente cu atribuţii în domeniul protecţiei copilului şi persoanelor adulte
      • Unităţi de protecţie socială aflate în structura instituţiei
        • Unităţi de protecţie pentru copii
        • Unităţi de protecţie pentru persoane adulte cu handicap
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2021-2027
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2021-2027
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2021-2027
    • Coduri deontologice
      • Principii și norme de conduită funcționari publici
      • Principii și norme de conduită personal contractual
      • Rapoarte privind implementarea principiilor și standardelor de conduită
      • Dispoziție privind modificarea componenței comisiei paritare
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
    • Comisia paritară
    • Strategia Națională Anticorupție 2021 - 2025
      • Dispozitie aprobare Plan Integritate 2021-2025
      • Plan Integritate 2021-2025
  • Proiecte
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul Reabilitare, modernizare, dezvoltare şi dotare cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.T.O.P.A.H. Tătărăi, judeţul Prahova
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul “Sinergii pentru viitor - copii în situație de risc Educând prezentul, construim viitorul!"
      • Informații generale privind proiectul
      • Implementarea proiectului
      • Sustenabilitatea proiectului
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Boldești Scăeni
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunțuri achiziții
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Selecție personal din cadrul CRRNPAH Călinești pentru locuințele protejate și centrele de zi din comuna Florești
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Cardul european pentru dizabilitate
  • Procedura de acordare a subventiilor pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilitati

Site accesibil persoanelor cu dizabilităţi

  • Contact
  • Program functionare
  • Program audienţe
  • Încadrare adult în grad de handicap
  • Încadrare copil în grad de handicap
  • Admitere persoană adultă cu handicap într-un centru rezidenţial
  • Instituire măsură de plasament familial
  • Atestare ca persoană/familie adoptatoare

Anunt de achizitie de servicii de dirigentie de santier în vederea înființării complexului de locuințe protejate Călinești, judet Prahova - ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi

Publicat: 02 August 2021

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

 ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 „ACHIZITIE  DE SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER ÎN VEDEREA ÎNFIINȚĂRII COMPLEXULUI DE LOCUINȚE PROTEJATE CĂLINEȘTI, JUDET PRAHOVA - ANSAMBLU DE TREI

LOCUINȚE PROTEJATE + 1 CENTRU DE ZI”

Cod CPV – 71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Durata contractului de servicii este stabilită în funcție de perioada de execuție. Contractul intră în efectivitate după constituirea garanţiei de bună execuţie si transmiterii ordinului de incepere pentru serviciile de dirigentie de santier.

Prelungirea termenelor de executie a lucrarilor de constructie va conduce la prelungirea contractului de servicii cu aceeasi perioada.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 37.000,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de achizitie de servicii de dirigentie de santier în vederea înființării complexului de locuințe protejate Călinești, judet Prahova - ansamblu de doua locuințe protejate + 1 centru de zi

Publicat: 02 August 2021

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ 

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„ACHIZITIE  DE SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER ÎN VEDEREA ÎNFIINȚĂRII COMPLEXULUI DE LOCUINȚE PROTEJATE CĂLINEȘTI, JUDET PRAHOVA - ANSAMBLU DE DOUA

LOCUINȚE PROTEJATE + 1 CENTRU DE ZI”

Cod CPV – 71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Durata contractului de servicii este stabilită în funcție de perioada de execuție. Contractul intră în efectivitate după constituirea garanţiei de bună execuţie si transmiterii ordinului de incepere pentru serviciile de dirigentie de santier.

Prelungirea termenelor de executie a lucrarilor de constructie va conduce la prelungirea contractului de servicii cu aceeasi perioada.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 27.000,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de achizitie "Servicii de organizare tabără de 6 nopți/7 zile, pensiune completă, în județele Prahova sau Brașov" si "Servicii de transport in tabăra, cu autocarul, dus-întors" - procedura reluata

Publicat: 19 Iulie 2021
Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020
Axa Prioritară 4: Incluziunea socială și combaterea sărăciei
Obiectiv Specific 4.4: Reducerea numărului de persoane aparținând grupurilor vulnerabile prin furnizarea unor servicii sociale/medicale/socio-profesionale/de formare profesională adecvate nevoilor specifice 
POCU/476/4/18 Operatiune compozita OS.4.12,4.12,4.14/129279,
Titlul proiectului: „PREVENIREA SEPARĂRII COPILULUI DE FAMILIA NATURALĂ”

ANUNŢ- PROCEDURĂ RELUATĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

                                                                

Obiectul  principal  al  contractului  constă  în achiziționarea de:

 Lotul 1

Servicii de organizare tabără de 6 nopți/7 zile, pensiune completă, în județele Prahova sau Brașov, pentru un efectiv total de 29  persoane, din care 24 de copii(10 fete și 14 băieți) și 5 însoțitori, în perioada 01-31 august 2021.

Lotul 2

Servicii de transport în tabără, cu autocarul dus-întors pentru un efectiv total de 29 persoane din care 24 copii și 5 persoane însoțitoare.

Citește mai departe...

Anunt de achizitie "Servicii de organizare tabără de 6 nopți/7 zile, pensiune completă, în județele Prahova sau Brașov" si "Servicii de transport in tabăra, cu autocarul, dus-întors"

Publicat: 08 Iulie 2021

Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020
Axa Prioritară 4: Incluziunea socială și combaterea sărăciei
Obiectiv Specific 4.4: Reducerea numărului de persoane aparținând grupurilor vulnerabile prin furnizarea unor servicii sociale/medicale/socio-profesionale/de formare profesională adecvate nevoilor specifice 
POCU/476/4/18 Operatiune compozita OS.4.12,4.12,4.14/129279,
Titlul proiectului: „PREVENIREA SEPARĂRII COPILULUI DE FAMILIA NATURALĂ”

ANUNŢ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

Obiectul  principal  al  contractului  constă  în achiziționarea de:

 Lotul 1

Servicii de organizare tabără de 6 nopți/7 zile, pensiune completă, în județele Prahova sau Brașov, pentru un efectiv total de 29  persoane, din care 24 de copii(10 fete și 14 băieți) și 5 însoțitori, în perioada 01-31 august 2021.

Lotul 2

Servicii de transport în tabără, cu autocarul dus-întors pentru un efectiv total de 29 persoane din care 24 copii și 5 persoane însoțitoare.

Cod CPV 55243000-5  Servicii de tabără pentru copii(Rev.2)

Cod CPV 60172000-4  Închierierea de autobuze și autocare cu șofer(Rev.2)

Servicii incluse in Anexa nr. 2  la Legea nr. 98/2016

Citește mai departe...

Anunt de Achizitie de servicii de verificare documentatii tehnice pentru proiectul "Închiderea Centrului de plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov"

Publicat: 09 Iunie 2021

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„Achizitie  de servicii de verificare documentatii tehnice pentru obtinere avize solicitate prin certificatul de urbanism pentru proiectul „Închiderea Centrului de plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov”

Cod CPV – 71315400-3 Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de prestare a serviciilor va dura până la predarea documentatiilor tehnice verificate conform cerintelor din caietul de sarcini.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 2.773,11 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de Achizitie de servicii de verificare documentatii tehnice pentru proiectul "Închiderea CP din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în orașul Boldești-Scăeni"

Publicat: 09 Iunie 2021

 ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„Achizitie  de servicii de verificare documentatii tehnice pentru obtinere avize solicitate prin certificatul de urbanism pentru proiectul „Închiderea Centrului de plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în orașul Boldești-Scăeni”

Cod CPV – 71315400-3 Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de prestare a serviciilor va dura până la predarea documentatiilor tehnice verificate conform cerintelor din caietul de sarcini.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 2.773,11 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt pentru Achiziţionarea serviciilor de deratizare, dezinfecție şi dezinsecție pentru sediu și unităţile de asistenţă socială din subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova

Publicat: 27 Mai 2021

ANUNŢ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„Achiziţionarea serviciilor de deratizare, dezinfecție şi dezinsecție pentru sediu și unităţile de asistenţă socială din subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova”

Cod CPV:  9092000-2 Servicii de igienizare a instalaţiilor (Rev.2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Telefon: 0244511400, Fax: 0244586100.

2.  Sursa de finanţare: Bugetul local.

3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, dorește să achiziţioneze servicii de deratizare, dezinfectie si dezinsectie, care vor fi prestate la sediul autorității contractante (aparatul propriu) și la sediile unităţilor de asistență socială pentru copii din subordine.

Durata contractului (termenul de  prestare a serviciilor):

Citește mai departe...

Anunt de achiziție de servicii de proiectare, etapele 1 si 2, pentru proiectul „Închiderea Centrului de plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în orașul Boldești-Scăeni

Publicat: 13 Mai 2021

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ 

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„ACHIZITIE  DE SERVICII DE PROIECTARE, etapele 1 si 2, pentru proiectul „Închiderea Centrului de plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în orașul Boldești-Scăeni”

Cod CPV – 71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

- Etapa 1 – 2 zile de la data semnării contractului de servicii, conform caiet de sarcini;

- Etapa 2 – 30 zile de la data semnării contractului de servicii, conform caiet de sarcini.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 40.756,30 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de achizitie Servicii de proiectare, etapele 1 și 2, pentru proiectul Închiderea Centrului  de plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești, prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov

Publicat: 13 Mai 2021

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Servicii de proiectare, etapele 1 și 2, pentru proiectul Închiderea Centrului  de plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sf. Andrei Ploiești, prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov,

Cod CPV – 71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

  • Etapa 1 – 2(două) zile de la data semnării contractului de servicii, conform caiet de sarcini
  • Etapa 2 – 30(treizeci) de zile de la data semnării contractului de servicii, conform caiet de sarcini

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 40.756,30 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt achiziție directă offline pentru Produse alimentare din categoria "produse de morărit"

Publicat: 12 Aprilie 2021

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect Produse alimentare din categoria „PRODUSE DE MORĂRIT”

2. Valoarea estimată (fără TVA) pentru perioada minima (01.05.2021-31.12.2021) este de 37.919,00 lei.

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Pagina 8 din 26

  • Prec
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Următor
  • Sfârșit
                                   
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2023 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Anunțuri achiziții