• Prima pagină
  • COVID-19
    • Informare privind prelungirea valabilitatii certificatelor de incadrare intr-un grad de handicap
    • Informarea cu privire la suspendarea audiențelor
    • Informare cu privire la desfășurarea programului de lucru cu publicul
    • Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții
    • Măsuri de sprijin
    • Măsuri de prevenire împotriva infectării cu virusul COVID-19
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigramă
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulamentul de Organizare și funcționare
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
      • Servicii /birouri /compartimente cu atribuţii în domeniul protecţiei copilului şi persoanelor adulte
      • Unităţi de protecţie socială aflate în structura instituţiei
        • Unităţi de protecţie pentru copii
        • Unităţi de protecţie pentru persoane adulte cu handicap
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2021-2027
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2021-2027
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2021-2027
    • Coduri deontologice
      • Principii și norme de conduită funcționari publici
      • Principii și norme de conduită personal contractual
      • Rapoarte privind implementarea principiilor și standardelor de conduită
      • Dispoziție privind modificarea componenței comisiei paritare
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
    • Comisia paritară
    • Strategia Națională Anticorupție 2021 - 2025
      • Dispozitie aprobare Plan Integritate 2021-2025
      • Plan Integritate 2021-2025
  • Proiecte
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul Reabilitare, modernizare, dezvoltare şi dotare cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.T.O.P.A.H. Tătărăi, judeţul Prahova
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul “Sinergii pentru viitor - copii în situație de risc Educând prezentul, construim viitorul!"
      • Informații generale privind proiectul
      • Implementarea proiectului
      • Sustenabilitatea proiectului
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Boldești Scăeni
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunțuri achiziții
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Selecție personal din cadrul CRRNPAH Călinești pentru locuințele protejate și centrele de zi din comuna Florești
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Cardul european pentru dizabilitate
  • Procedura de acordare a subventiilor pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilitati

Site accesibil persoanelor cu dizabilităţi

  • Contact
  • Program functionare
  • Program audienţe
  • Încadrare adult în grad de handicap
  • Încadrare copil în grad de handicap
  • Admitere persoană adultă cu handicap într-un centru rezidenţial
  • Instituire măsură de plasament familial
  • Atestare ca persoană/familie adoptatoare

Anunt achiziție directă offline pentru Produse alimentare din categoria "Peşte preparat şi conserve de peşte"

Publicat: 12 Aprilie 2021

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100, organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect:

Produse alimentare din categoria „PEŞTE PREPARAT ŞI CONSERVE DE PEŞTE”

2. Valoarea totală estimată: 47.834,00 lei, fără TVA

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt achiziție directă offline pentru "Cacao, ciocolata si produse zaharoase"

Publicat: 12 Aprilie 2021

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect Produse din categoria „CACAO, CIOCOLATA SI PRODUSE ZAHAROASE’’

2. Valoarea estimată (fără TVA) pentru perioada minima (mai 2021-decembrie 2021) este de 53.217,20 lei

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt de achiziționare servicii de medicina muncii şi analize medicale în vederea supravegherii stării de sănătate a personalului angajat (aparat propriu și unitățile din subordine)

Publicat: 09 Aprilie 2021

ANUNŢ ACHIZIŢIE PUBLICĂ 

Achiziționare servicii de medicina muncii şi analize medicale în vederea supravegherii stării de sănătate a personalului angajat (aparat propriu și unitățile din subordine)

Cod CPV: 85147000-1 Servicii de medicina muncii (Rev.2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2.  Sursa de finanţare: Bugetul local;

3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează servicii de medicina muncii şi analize medicale în vederea supravegherii stării de sănătate a personalului angajat (aparat propriu și unitățile din subordine);

Termenul de  prestare a serviciilor: De la data semnării contractului până la 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire, prin act adițional, în conformitate cu dispoziţiile art. 165 alin. (1) din H.G. nr. 395/2016;

Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.

Citește mai departe...

Anunț pentru achiziționarea de cursuri de calificare profesională pentru 10 tineri cu vârsta pâna la 18 ani, aflați în plasament la asistent maternal/familie extinsa sau alta familie/persoană

Publicat: 08 Martie 2021
Proiect cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020
Axa Prioritară 4: Incluziunea socială și combaterea sărăciei
Obiectiv Specific 4.4: Reducerea numărului de persoane aparținând grupurilor vulnerabile prin furnizarea unor servicii sociale/medicale/socio-profesionale/de formare profesională adecvate nevoilor specifice 
POCU/476/4/18 Operatiune compozita OS.4.12,4.12,4.14/129279,
Titlul proiectului: „PREVENIREA SEPARĂRII COPILULUI DE FAMILIA NATURALĂ”

 

ANUNŢ 

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Obiectul  principal  al  contractului  constă  în achiziționarea de cursuri de calificare profesională pentru 10 tineri cu vârsta pâna la 18 ani, aflați în plasament la asistent maternal/familie extinsa sau alta familie/persoană în vederea integrării acestora pe piața muncii. Cei 10 tineri(4 fete și 6 băieți) vor participa la cursurile de formare profesională de nivel 2 (360 de ore),  în domeniile: frizer(6 persoane), manichiură- pedichiură(4 persoane).

Cod CPV 80530000-8  Servicii de formare profesională(Re.2)

Servicii incluse in Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Telefon: 0244511400, Fax: 0244586100.

2.  Sursa de finanţare: FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020

3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, dorește să achiziţioneze servicii de monitorizare cursuri de calificare profesională pentru 10 tineri cu vârsta pâna la 18 ani, aflați în plasament la asistent maternal/familie extinsa sau alta familie/persoana,  în vederea integrării acestora pe piața muncii în cadrul proiectului: „PREVENIREA SEPARĂRII COPILULUI DE FAMILIA NATURALĂ” Cei 10 tineri(4 fete și 6 băieți) vor participa la cursurile de formare profesională de nivel 2 (360 de ore),  în domeniile: frizer(6 persoane), manichiură- pedichiură(4 persoane).

Citește mai departe...

Anunt de Achiziție servicii de consultanţă de management şi consultanţă financiară pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de

Publicat: 18 Februarie 2021

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

ANUNŢ RELUARE ACHIZIŢIE DIRECTĂ 

 „Achiziție servicii de consultanţă de management şi consultanţă financiară pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii”

Cod CPV – 79411000-8 Servicii generale de consultanţă în management (Rev. 2)

               -  66171000-9 Servicii de consultanţă financiară (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de consultanta de management si consultanta financiara se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 12.500,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de Achiziție de produse alimentare (hrană) necesare la Centrul de zi pentru copiii aflați în situația de risc de separare de părinți (CZCASRSP) - C.S.C. „SF. Maria” Vălenii de Munte

Publicat: 09 Februarie 2021

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ 

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Achiziția de produse alimentare(hrană) necesare la Centrul de zi pentru copiii aflați în situația de risc de separare de părinți(CZCASRSP)-C.S.C. „SF. Maria” Vălenii de Munte în cadrul proiectului „Prevenirea separării copilului de familia naturală”,COD SMIS 129279

Cod CPV 15000000-8  Alimente, băuturi, tutun și produse conexe  (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de derulare va fi până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de furnizare se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de furnizare: 83.225,00 lei  fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de Achiziție servicii de consultanţă de management şi consultanţă financiară pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de

Publicat: 02 Februarie 2021

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

ANUNŢ RELUARE ACHIZIŢIE DIRECTĂ 

 „Achiziție servicii de consultanţă de management şi consultanţă financiară pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii”

Cod CPV – 79411000-8 Servicii generale de consultanţă în management (Rev. 2)

               -  66171000-9 Servicii de consultanţă financiară (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de consultanta de management si consultanta financiara se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 12.500,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunț de achiziție servicii de consultanţă de management şi consultanţă financiară pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de

Publicat: 25 Ianuarie 2021

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI 

ANUNŢ RELUARE ACHIZIŢIE DIRECTĂ

 

„Achiziție servicii de consultanţă de management şi consultanţă financiară pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii”

Cod CPV – 79411000-8 Servicii generale de consultanţă în management (Rev. 2)

                -  66171000-9 Servicii de consultanţă financiară (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de consultanta de management si consultanta financiara se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 12.500,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de achiziție de servicii dirigenţie de şantier pentru proiectul: „Restructurarea/ închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case tip familial și centre de zi pentru copii"

Publicat: 15 Decembrie 2020

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ 

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Achiziție de servicii dirigenţie de şantier pentru proiectul: „Restructurarea/ închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case tip familial și centre de zi pentru copii”

Cod CPV – 71520000-9 Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Durata contractului de servicii este stabilită în funcție de perioada de execuție. Contractul intră în efectivitate după constituirea garanţiei de bună execuţie si transmiterii ordinului de incepere pentru serviciile de dirigentie de santier.

Prelungirea termenelor de executie a lucrarilor de constructie va conduce la prelungirea contractului de servicii cu aceeasi perioada.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 32.889,07 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunț de achiziție servicii de consultanţă de management şi consultanţă financiară pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de

Publicat: 03 Decembrie 2020

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ – ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

"Achiziție servicii de consultanţă de management şi consultanţă financiară pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii”

Cod CPV – 79411000-8 Servicii generale de consultanţă în management

66171000-9 Servicii de consultanţă financiară (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de consultanta de management si consultanta financiara se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 12.500,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Pagina 9 din 26

  • Prec
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Următor
  • Sfârșit
                                   
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2023 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Anunțuri achiziții