• Prima pagină
  • COVID-19
    • Informare privind prelungirea valabilitatii certificatelor de incadrare intr-un grad de handicap
    • Informarea cu privire la suspendarea audiențelor
    • Informare cu privire la desfășurarea programului de lucru cu publicul
    • Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții
    • Măsuri de sprijin
    • Măsuri de prevenire împotriva infectării cu virusul COVID-19
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigramă
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulamentul de Organizare și funcționare
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
      • Servicii /birouri /compartimente cu atribuţii în domeniul protecţiei copilului şi persoanelor adulte
      • Unităţi de protecţie socială aflate în structura instituţiei
        • Unităţi de protecţie pentru copii
        • Unităţi de protecţie pentru persoane adulte cu handicap
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2021-2027
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2021-2027
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2021-2027
    • Coduri deontologice
      • Principii și norme de conduită funcționari publici
      • Principii și norme de conduită personal contractual
      • Rapoarte privind implementarea principiilor și standardelor de conduită
      • Dispoziție privind modificarea componenței comisiei paritare
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
    • Comisia paritară
    • Strategia Națională Anticorupție 2021 - 2025
      • Dispozitie aprobare Plan Integritate 2021-2025
      • Plan Integritate 2021-2025
  • Proiecte
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul Reabilitare, modernizare, dezvoltare şi dotare cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.T.O.P.A.H. Tătărăi, judeţul Prahova
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul “Sinergii pentru viitor - copii în situație de risc Educând prezentul, construim viitorul!"
      • Informații generale privind proiectul
      • Implementarea proiectului
      • Sustenabilitatea proiectului
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Boldești Scăeni
    • Închiderea Centrului de Plasament din cadrul CSC Sf. Andrei Ploiești prin înființarea a două case de tip familial și a unui centru de zi pentru copii în comuna Rîfov
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunțuri achiziții
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Selecție personal din cadrul CRRNPAH Călinești pentru locuințele protejate și centrele de zi din comuna Florești
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Cardul european pentru dizabilitate
  • Procedura de acordare a subventiilor pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilitati

Site accesibil persoanelor cu dizabilităţi

  • Contact
  • Program functionare
  • Program audienţe
  • Încadrare adult în grad de handicap
  • Încadrare copil în grad de handicap
  • Admitere persoană adultă cu handicap într-un centru rezidenţial
  • Instituire măsură de plasament familial
  • Atestare ca persoană/familie adoptatoare

Anunt de achizitie - Proiectare, achizitie si montaj sistem de securitate la Complexul de Servicii Comunitare Sf. Filofteia Campina

Publicat: 13 Noiembrie 2020

ANUNŢ ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100

2.  Informații privind achiziția

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă,  invită operatorii economici interesați să participe la achiziția directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect „Proiectare, achiziție și montaj sistem de securitate la Complexul de Servicii Comunitare Sf. Filofteia Câmpina – locația Câmpina, Cod CPV 35120000-1 Sisteme și dispozitive de supraveghere și de securitate (Rev.2)

Termenul acordat pentru realizarea achiziției ( conform cerințelor  caietului de sarcini) :

- Proiectarea – Întocmirea Documentației Tehnico-Economică/Proiect – 10 zile lucrătoare de la data semnării contractului de către ambele părți;

-  Verificarea proiectului – 10 zile lucrătoare , se va realiza de către beneficiarul achiziției ( autoritatea contractantă);

Citește mai departe...

Anunt de achizitie de servicii de mentenanta sisteme termosolare pentru 4 din unitatile subordonate DGASPC Prahova si servicii de punere in conservare sisteme termosolare pentru un centru din subordinea DGASPC Prahova” - achizitie reluata

Publicat: 06 Noiembrie 2020

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„Achizitie  de  servicii de mentenanta sisteme termosolare pentru 4 din unitatile subordonate DGASPC Prahova si servicii de punere in conservare sisteme termosolare pentru un centru din subordinea DGASPC Prahova”-achizitie reluata

Cod CPV – 71356200-0 Servicii de asistenta tehnica periodica (mentenanta) pentru panouri solare

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2.  Sursa de finanţare: Bugetul local.

3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează  Servicii de mentenanta sisteme termosolare pentru 4 din unitatile subordonate D.G.A.S.P.C. Prahova si servicii de punere in conservare sisteme termosolare pentru un centru aflat in subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova

Cod CPV – 71356200-0 Servicii de asistenta tehnica periodica (mentenanta) pentru panouri solare

2. Valoarea totală alocată (fără TVA): 9.663,85 lei

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

Citește mai departe...

Anunt de achizitie "Servicii de mentenanta sisteme termosolare pentru 4 din unitatile subordonate D.G.A.S.P.C. Prahova si servicii de punere in conservare sisteme termosolare pentru un centru aflat in subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova"

Publicat: 12 Octombrie 2020

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

"ACHIZITIE  DE  SERVICII DE MENTENANTA SISTEME TERMOSOLARE PENTRU 4 DIN UNITATILE SUBORDONATE D.G.A.S.P.C PRAHOVA SI SERVICII DE PUNERE IN CONSERVARE SISTEME TERMOSOLARE PENTRU UN CENTRU DIN SUBORDINEA D.G.A.S.P.C PRAHOVA”

Cod CPV – 71356200-0 Servicii de asistenta tehnica periodica (mentenanta) pentru panouri solare

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2.  Sursa de finanţare: Bugetul local.

3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, achiziţionează  Servicii de mentenanta sisteme termosolare pentru 4 din unitatile subordonate D.G.A.S.P.C. Prahova si servicii de punere in conservare sisteme termosolare pentru un centru aflat in subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova

Citește mai departe...

Anunt de achizitie Servicii de proiectare pentru proiectul Restructurarea/ Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare „Sf. Maria” Vălenii de Munte și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii

Publicat: 09 Octombrie 2020

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ 

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Servicii de proiectare (Temă proiectare, Studiu de fezabilitate, DALI)

în vederea  Restructurării/ Închiderii Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare „Sf. Maria” Vălenii de Munte și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii

Cod CPV – 71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

- Etapa 1 – maxim 4 zile de la data semnării contractului de servicii

- Etapa 2 – maxim 40 zile de la data semnării contractului de servicii

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 36.974,79 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de achizitie Servicii de proiectare (Temă proiectare, Studiu de fezabilitate, DALI) în vederea  Restructurării/ Închiderii Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare „Sf. Maria” Vălenii de Munte și înființarea de case

Publicat: 29 Septembrie 2020

 ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

 ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 Servicii de proiectare (Temă proiectare, Studiu de fezabilitate, DALI) în vederea  Restructurării/ Închiderii Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare „Sf. Maria” Vălenii de Munte și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii

Cod CPV – 71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

- Etapa 1 – maxim 4 zile de la data semnării contractului de servicii

- Etapa 2 – maxim 40 zile de la data semnării contractului de servicii

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 36.974,79 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de Achiziție de servicii de audit financiar pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii

Publicat: 29 Septembrie 2020

ANUNŢ  PRIVIND RELUAREA ACHIZIŢIEI DIRECTE:

„Achiziție de servicii de audit financiar pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii”

Cod CPV – 79212100-4 Servicii de auditare financiara (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de audit financiar se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 24.300,00 lei, fără TVA. 

Citește mai departe...

Anunt de achiziție și montaj centrale termice murale în condensație, pe GPL, 24 KW – 2 bucăți pentru CSC Sinaia – locația C.R.T.F.  Secăria

Publicat: 22 Septembrie 2020

ANUNŢ ACHIZIŢIE DIRECTĂ - PROCEDURĂ RELUATĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100

2.  Informații privind achiziția

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă,  invită operatorii economici interesați să participe la achiziția directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect „Achiziție și montaj centrale termice murale în condensație, pe GPL, 24 KW – 2 bucăți pentru Complexul de Servicii Comunitare Sinaia – locația C.R.T.F.  Secăria , Cod CPV 39715210-2 Echipament de încălzire centrală (Rev.2), Cod CPV 45331100-7Lucrări de instalare de echipamente de incălzire centrală (Rev.2).

Termenul acordat achizitiei și efectuării montajului : 15 zile lucrătoare de la data semnării contractului.

Citește mai departe...

Anunt de Achiziție servicii de audit financiar pentru proiectul ,,Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii

Publicat: 02 Septembrie 2020

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„Achiziție de servicii de audit financiar pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii” ,

Cod CPV – 79212100-4 Servicii de auditare financiara (Rev. 2)

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de audit financiar se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 24.300,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt de Achiziție de servicii de publicitate si informare pentru proiectul ,,Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii”

Publicat: 31 August 2020

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

 

„Achiziție de servicii de publicitate si informare pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii” , Cod CPV – 79341000-6 Servicii de publicitate (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de publicitate se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 16.800,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Anunt achiziție de servicii de publicitate si informare pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii

Publicat: 13 August 2020

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

„Achiziție de servicii de publicitate si informare pentru proiectul Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii” , Cod CPV – 79341000-6 Servicii de publicitate (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

Data fixată pentru începerea contractului este data semnării acestuia de către ambele părţi, iar perioada de execuţie va dura până la finalizarea proiectului, conform prevederilor contractului de finanţare.

În cazul în care contractul de finanţare suferă modificări în ceea ce priveste graficul de activităţi şi perioada de implementare, contractul de servicii de publicitate se va modifica automat, corespunzător cu modificările contractului de finanţare, fără majorarea preţului contractului.

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 16.800,00 lei, fără TVA.

Citește mai departe...

Pagina 10 din 26

  • Prec
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Următor
  • Sfârșit
                                   
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2023 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Anunțuri achiziții