Conform articolului 11, al Ordinului nr.1733/19.08.2015 privind aprobarea procedurii de stabilire și plată a alocației lunare de plasament, alocația se solicită pe bază de cerere, care cuprinde și lista copiilor aflați în plasament/plasament în regim de urgență/tutelă.
Cererea va fi însoțită de următoarele documente:
• copia actului de identitate al beneficiarulu;
• certificatului de naștere al copilului sau a actului de identitate al acestuia, în cazul în care copilul are împlinită vârsta de 14 ani;
• copia dispoziției conducătorului Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului sau a hotărârii Comisiei pentru Protecția Copilului ori a Instanței de Judecată;
• în cazul copilului cu dizabilități, este solicitată și copia certificatului de încadrare în grad de handicap.
Cererea și documentele justificative vor fi depuse la Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Prahova, cu sediul în Ploiești, str. Nicolae Iorga, nr. 1.