![]() |
În conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 430/2008 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi funcţionarea comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap și Ordinului nr. 1887/2016, persoana cu handicap ori reprezentantul legal al acesteia va depune şi va înregistra o cerere în acest sens, la primăria în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul sau reşedinţa persoana cu handicap, primăria urmând să o transmită, în termen de maximum 5 zile lucrătoare, la registratura D.G.A.S.P.C. Prahova, însoţită de următoarele documente:
1. copie de pe actele de identitate
2. certificatul de naştere, de căsătorie sau de deces al aparţinătorului;
3. copie de pe documentul care atestă încadrarea în grad de handicap;
4. adeverinţă de venit;
5. documente doveditoare a situaţiei locative;
6. ultimul talon de pensie, dacă este cazul;
7. raportul de anchetă socială;
8. investigaţii paraclinice originale (HIV, coprocultură, coproparazitologic, RBW, MRF interpretate);
9. dovada eliberată de serviciul specializat al primăriei în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul sau reşedinţa persoana cu handicap, prin care se atestă că acesteia nu i s-au putut asigura protecţia şi îngrijirea la domiciliu sau în cadrul altor servicii din comunitate;
10. acte curatelă/tutore – după caz;
11. semnarea în prealabil a unui angajament, în care se înscriu datele persoanei cu handicap asistată și, după caz, persoana/persoanele care se obligă la plata contribuției de întreținere;
12. în vederes stabilirii cuantumului contribuției lunare de întreținere, dosarul persoanei asistate va cuprinde și actele privind starea civilă, componența familiei și situația materială a acesteia, precum și a persoanelor din familie sau a susținătorilor legali care port fi obligați la plată, astfel: