ANUNŢ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
Achiziționare de servicii de monitorizare si interventie pentru 36 luni la Locuinta protejata amenajata in cadrul Proiectului «Venus- Impreuna pentru o viata in siguranta », din cadrul Complexului de Servicii Comunitare „ Ciresarii” Ploiesti, Aleea Secelenilor, nr.3, jud. Prahova.
Cod CPV: 79711000-1 Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma.(Rev.2), 79714000-2 Servicii de supraveghere.(Rev.2) Servicii incluse in Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Telefon: 0244511400, Fax: 0244586100.
2. Sursa de finanţare: Bugetul local.
3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, dorește să achiziţioneze servicii de monitorizare si interventie pentru Locuinta protejata amenajata in cadrul Proiectului «Venus- Impreuna pentru o viata in siguranta », din cadrul Complexului de Servicii Comunitare „ Ciresarii” Ploiesti, Aleea Secelenilor, nr.3, jud. Prahova.
Termenul de prestare a serviciilor: 36 luni
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
4. Valoarea estimată a contractului de servicii:4.033,44 lei făra TVA( 36 luni*112,04 lei /lună), in raport de care se va proceda la evaluarea ofertelor.
5. Modalitatea de atribuire: Serviciile care se doresc a fi achizitionate sunt incluse în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si se va derula in conformitate cu Procedura operationala nr. IA 7743 / 04.03.2019 privind atribuirea contractelor de servicii prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 (Cod: PO 11-03), elaborata la nivelul institutiei. Anexat, vă transmitem un rezumat (extras) din această procedură internă.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 16.03.2020, ora 10.00.
8. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova – REGISTRATURA (cam. 101).
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 16.03.2020, ora 10.30, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova din Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova.
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea privind obiectul achiziţiei. Coletul (plicul) va fi insotit de Formularul nr. 1.
11. Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor: Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original, dupa caz)
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Întocmit:
Serviciul Achiziții Publice, Tehnic și Urmărire Contracte,
Consilier achiiztii publice Stoica Andreea