• Prima pagină
  • COVID-19
    • Informare privind prelungirea valabilitatii certificatelor de incadrare intr-un grad de handicap
    • Informarea cu privire la suspendarea audiențelor
    • Informare cu privire la desfășurarea programului de lucru cu publicul
    • Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții
    • Măsuri de sprijin
    • Măsuri de prevenire împotriva infectării cu virusul COVID-19
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigrama
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • ROF
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
      • Servicii /birouri /compartimente cu atribuţii în domeniul protecţiei copilului şi persoanelor adulte
      • Unităţi de protecţie socială aflate în structura instituţiei
        • Unităţi de protecţie pentru copii
        • Unităţi de protecţie pentru persoane adulte cu handicap
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2014-2020
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2014-2020
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2014-2020
    • Coduri deontologice
      • Codul de conduită al funcţionarilor publici din cadrul D.G.A.S.P.C. Prahova
      • Codul de conduită al personalului contractual din cadrul D.G.A.S.P.C. Prahova
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
  • Proiecte
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul Reabilitare, modernizare, dezvoltare şi dotare cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.T.O.P.A.H. Tătărăi, judeţul Prahova
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul “Sinergii pentru viitor - copii în situație de risc Educând prezentul, construim viitorul!"
      • Informații generale privind proiectul
      • Implementarea proiectului
      • Sustenabilitatea proiectului
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunturi achizitii
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Cardul european pentru dizabilitate
  • Procedura de acordare a subventiilor pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilitati

Site accesibil persoanelor cu dizabilităţi

  • Contact
  • Program functionare
  • Program audienţe
  • Încadrare adult în grad de handicap
  • Încadrare copil în grad de handicap
  • Admitere persoană adultă cu handicap într-un centru rezidenţial
  • Instituire măsură de plasament familial
  • Atestare ca persoană/familie adoptatoare

Anunt de achiziție și montaj centrale termice murale în condensație, pe GPL, 24 KW – 2 bucăți pentru CSC Sinaia – locația C.R.T.F.  Secăria

Publicat: 22 Septembrie 2020

ANUNŢ ACHIZIŢIE DIRECTĂ - PROCEDURĂ RELUATĂ

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

1.  Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100

2.  Informații privind achiziția

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă,  invită operatorii economici interesați să participe la achiziția directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect „Achiziție și montaj centrale termice murale în condensație, pe GPL, 24 KW – 2 bucăți pentru Complexul de Servicii Comunitare Sinaia – locația C.R.T.F.  Secăria , Cod CPV 39715210-2 Echipament de încălzire centrală (Rev.2), Cod CPV 45331100-7Lucrări de instalare de echipamente de incălzire centrală (Rev.2).

Termenul acordat achizitiei și efectuării montajului : 15 zile lucrătoare de la data semnării contractului.

 

Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.

În vederea întocmirii cat mai corecte și complete a ofertei tehnice, operatorii economici pot vizita amplasamentul situat în comuna Secăria, Str. Teiului, Nr.10, Jud. Prahova.

Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Autoritatea contractantă va răspunde  tuturor solicitărilor de clarificări pana pe data de 28.09.2020.

Răspunsurile la clarificări se vor posta atașat anunțului publicat pe site-ul propriu, la secţiunea Anunţuri achiziţii Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.

3. Sursa de finanţare: Bugetul local.

4. Valoarea totală estimată (fără TVA): 7.563,03 lei

5. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind

achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

6.  Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3) din Legea nr. 98/2016.

7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 -  la Registratura (et.1, cam. 101).

8.  Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 01.10.2020,  ora 09.30.

9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 01.10.2020, ora 10.00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.

Condiții pentru deschidere a ofertelor
Având în vedere prelungirea stării de alertă, generată de virusul SARS-CoV-2 pe teritoriul României, reprezentanții împuterniciți ai ofertanților nu pot participa la sedința de deschidere a ofertelor.

10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea obiectului  achiziţiei.

Serviciul Achiziții Publice Tehnic și Urmărire Contracte

Întocmit,

Consilier achiziții publice Georgescu Alina

Anunt
Cerinte-de-calificare
Formulare
Model-contract-de-furnizare
caiet-de-sarcini-centrale-secaria

                              
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2021 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Anunturi achizitii