• Prima pagină
  • COVID-19
    • Informare privind prelungirea valabilitatii certificatelor de incadrare intr-un grad de handicap
    • Informarea cu privire la suspendarea audiențelor
    • Informare cu privire la desfășurarea programului de lucru cu publicul
    • Autoritatea Națională pentru Drepturile Persoanelor cu Dizabilități, Copii și Adopții
    • Măsuri de sprijin
    • Măsuri de prevenire împotriva infectării cu virusul COVID-19
  • Despre noi
    • Informații generale
    • Conducere
    • Organigrama
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • ROF
      • D.G.A.S.P.C.
      • Unități de Protecție pentru Persoane Adulte cu Handicap
      • Unități de Protecție pentru Copii
    • Regulament intern
    • Acord colectiv de muncă
    • Contract colectiv de muncă
    • Acreditare
      • Servicii /birouri /compartimente cu atribuţii în domeniul protecţiei copilului şi persoanelor adulte
      • Unităţi de protecţie socială aflate în structura instituţiei
        • Unităţi de protecţie pentru copii
        • Unităţi de protecţie pentru persoane adulte cu handicap
    • Strategii
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției drepturilor presoanelor adulte cu dizabilități și a persoanelor vârstnice în perioada 2014-2020
      • Planul operațional de acțiune în domeniul protecției copilului în perioada 2014-2020
      • Strategia anuală de achiziții publice
      • Programul anual de achiziții publice
      • Strategia de dezvoltare a serviciilor sociale din județul Prahova în perioada 2014-2020
    • Coduri deontologice
      • Codul de conduită al funcţionarilor publici din cadrul D.G.A.S.P.C. Prahova
      • Codul de conduită al personalului contractual din cadrul D.G.A.S.P.C. Prahova
    • Surse financiare
      • Bilanţ contabil
      • Buget
      • Costurile serviciilor sociale
        • Unitati de protectie sociala aflate in structura institutiei
          • Unitati de protectie pentru copii
          • Unitati de protectie pentru persoane adulte cu handicap
      • Contul de execuție
      • Contul de rezultat patrimonial
      • Lista de investiții
      • Regulamente de acordare a voucherelor de vacanță
    • Declaratii de avere si interese
      • Declaratii de avere
      • Declaratii de interese
    • Funcții si drepturi salariale
  • Proiecte
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de două locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul Reabilitare, modernizare, dezvoltare şi dotare cu echipamente specifice nevoilor beneficiarilor de servicii din C.I.T.O.P.A.H. Tătărăi, judeţul Prahova
    • Proiecte DGASPC Prahova
    • Proiect: ”VENUS - Împreună pentru o viață în siguranță”
      • Despre proiect
      • Selecție grup țintă
    • Proiectul “Sinergii pentru viitor - copii în situație de risc Educând prezentul, construim viitorul!"
      • Informații generale privind proiectul
      • Implementarea proiectului
      • Sustenabilitatea proiectului
    • Proiectul „Înființarea Complexului de Locuințe Protejate Călinești, jud. Prahova: Ansamblu de trei locuințe protejate + 1 centru de zi
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect A”
    • Proiectul „Trei: Interacțiune, Integrare, Independență! – proiect B”
    • Proiectul ”Prevenirea separării copilului de familia naturală”
    • Restructurarea / Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare Sinaia și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii
  • Evenimente
  • Parteneriate
  • Contact
  • Program audiente
  • Program funcţionare
+
A
--

Informații Utile

  • Formulare/Note de acte
  • Date statistice
  • Raport de activitate anual
  • Raport privind accesul la informațiile de interes public
  • Comunicate/Anunțuri
  • Anunturi achizitii
  • Legislaţie
    • Legislaţie în domeniul protecţiei copilului
    • Legislaţie în domeniul protecţiei adultului
    • Legislaţie generală în asistenţa socială
  • Link-uri utile
  • Informatii de interes public
    • Lista documentelor de interes public
    • Lista documentelor produse sau gestionate
    • Modalități de contestare
  • Oportunităţi de angajare
    • Anunțuri concurs
    • Rezultate concursuri
    • Examene de promovare
    • Rezultate examene de promovare
    • Arhivă
  • Întrebări, sugestii, reclamaţii
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Cardul european pentru dizabilitate
  • Procedura de acordare a subventiilor pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilitati

Site accesibil persoanelor cu dizabilităţi

  • Contact
  • Program functionare
  • Program audienţe
  • Încadrare adult în grad de handicap
  • Încadrare copil în grad de handicap
  • Admitere persoană adultă cu handicap într-un centru rezidenţial
  • Instituire măsură de plasament familial
  • Atestare ca persoană/familie adoptatoare

Anunt de achizitie Servicii de proiectare pentru proiectul Restructurarea/ Închiderea Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare „Sf. Maria” Vălenii de Munte și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii

Publicat: 09 Octombrie 2020

ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ 

ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI

Servicii de proiectare (Temă proiectare, Studiu de fezabilitate, DALI)

în vederea  Restructurării/ Închiderii Centrului de Plasament din cadrul Complexului de Servicii Comunitare „Sf. Maria” Vălenii de Munte și înființarea de case de tip familial și centre de zi pentru copii

Cod CPV – 71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice (Rev. 2)

 

1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100.

2. Durata contractului:

- Etapa 1 – maxim 4 zile de la data semnării contractului de servicii

- Etapa 2 – maxim 40 zile de la data semnării contractului de servicii

3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 36.974,79 lei, fără TVA.

 

4. Sursa de finanțare: buget local.

5. Modalitatea de atribuire: are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu completările și modificările ulterioare.

6.  Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.

7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 -  la Registratura (et.1, cam. 101).

8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 14.10.2020 , ora 09.30.

9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 14.10.2020, ora 10.00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.

Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:

Având în vedere prelungirea stării de alertă, generată de virusul SARS-CoV-2 pe teritoriul României, reprezentanții împuterniciți ai ofertanților nu pot participa la sedința de deschidere a ofertelor. 

10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante, obiectul achiziţiei.

11. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.

Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Autoritatea contractantă va răspunde  tuturor solicitărilor de clarificări pana pe data de 12.10.2020, prin postare atașată  anunțului publicat pe site-ul propriu, la secţiunea Anunţuri achiziţii.   
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat și în SEAP la adresa: www.e-licitatie.ro/Publicitate-Anunturi.

Întocmit,

Responsabil achiziții publice Georgescu Alina - Carmen

Anunt
Caiet-de-sarcini
Formulare
Informatii-si-conditii

                              
Copyright © Copyright © 2016 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova. Toate drepturile rezervate. 2021 All rights reserved. Custom Design by Youjoomla.com
Anunturi achizitii