ANUNŢ ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100
2. Informații privind achiziția
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, invită operatorii economici interesați să participe la achiziția directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect: Reproiectare și aducere la starea de funcționare a sistemului de detecție a incendiilor pentru Complexul de Servicii Comunitare „Sf. Maria” Vălenii de Munte, Codul de clasificare CPV 45312100-8 Lucrări de instalare de sisteme de alarmă împotriva incendiilor (Rev. 2 ).
Termenul acordat pentru efectuarea achiziției:
3. Elaborarea proiectului tehnic : 30 de zile calendaristice
4. Lucrări de instalare/ execuție a sistemului : 15 zile calendaristice
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
În vederea întocmirii cat mai corecte și complete a ofertei tehnice, operatorii economici pot vizita amplasamentul situat în Vălenii de Munte, Str. Berceni, Nr.44, Jud. Prahova.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări pana pe data de 26.11.2021, ora 13.30.
Răspunsurile la clarificări se vor posta atașat anunțului publicat pe site-ul instituției, la secţiunea Anunţuri achiziţii
Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
5. Sursa de finanţare: Bugetul local.
6. Valoarea totală estimată (fără TVA): 79.831,93 lei
7. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind
achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
8. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare.
9. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
10. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 03.12.2021, ora 08.30.
11. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 03.12.2021, ora 09.00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
12. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea obiectului achiziţiei.
Serviciul Achiziții Publice Tehnic și Urmărire Contracte
Întocmit,
Consilier achiziții publice Georgescu Alina