ANUNŢ ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
Achiziționare de servicii de catering pentru beneficiarii din cadrul CSC CAMPINA din subordinea D.G.A.S.P.C. Prahova
Cod CPV: 55523000-2 Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2)
Serviciile sunt incluse in Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova, Telefon: 0244511400, Fax: 0244586100.
2. Sursa de finanţare: Bugetul local.
3. Informaţii achiziţie: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, în calitate de autoritate contractantă, dorește să achiziţioneze servicii de de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a hranei pentru persoanele adulte instituţionalizate în regim rezidenţial, denumite persoane beneficiare (utilizatori de servicii sociale) în cadrul CSC CAMPINA, unitate din subordinea autorităţii contractante. Locatiile de livrare vor fi situate in localitatile Campina(1) si Brebu(3).
Termenul de prestare a serviciilor: 01 09 2024 – 31 12 2024, cu posibilitatea de prelungire cu maxim 4 luni, prin act adițional, conform dispozițiilor art. 165 din H.G. nr. 395/2016, respectiv până la data de 30.04.2025, condiționată și de existența resurselor financiare alocate cu această destinaţie.
4. Valoarea estimată a contractului de servicii : 259.003,56 lei, fără TVA – pentru perioada inițială a contractului ( 01.09.2024 – 31.12.2024) , in raport de care se va proceda la evaluarea ofertelor.
5. Modalitatea de atribuire: Serviciile care se doresc a fi achizitionate sunt incluse în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si se va derula in conformitate cu Procedura operationala nr. IA 7743 din 04.03.2019 privind atribuirea contractelor de servicii prevăzute în Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 (Cod: PO 11-03), elaborata la nivelul institutiei.
Anexat la documentatie, exista un Rezumat (extras) din această procedură internă.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 23.08.2024, ora 08:00.
8. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, cu sediul in Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova (cam. 2 - Registratura ).
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 23.08.2023, ora 9:30, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova din Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, jud. Prahova.
10. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante și cu mențiunea privind obiectul achiziţiei. Coletul (plicul) va fi insotit de Formularul nr. 1 – Scrisoarea de inaintare.
11. Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original, dupa caz)
Documentația de atribuire a contractului de achiziție este anexată prezentului anunț.
Eventualele clarificări sau informaţii suplimentare pot fi solicitate prin telefon, fax sau prin e-mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Avizat,
Coordonator Serviciu: - Scortaru Ionut
Întocmit,
Inspector de specialitate – Ungureanu Georgiana