ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon: 0244-511.400, Fax: 0244-586.100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului/contractelor având ca obiect:
" Intocmirea documentatiei pentru actualizarea autorizatiei de securitate la incendiu - CSC SPERANTA URLATI- unitate aflata in subordinea DGASPC Prahova.
Cod CPV 45222300-2- Lucrari de constructii pentru instalatii de securitate (Rev.2)
2. Valoarea totală estimată pentru achiziția directă offline, este de 42.016,81 lei ( fara TVA).
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.
4. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, privind achizițiile publice și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
În vederea întocmirii cat mai corecte și complete a ofertei tehnice, prestatorul poate vizita locația menționată în caietul de sarcini.
5. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 98/2016.
6. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura instituției, până la data și ora limită de depunere
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 18.10.2024, ora 09 30.
8. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de : 18.10.2024, ora 10 00 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
9. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
10. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
Anunțul pentru achiziția directă a fost publicat pe site-ul institutiei la adresa: https://www.copilprahova.ro/anunturi-achizitii.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. sau la nr. de telefon: 0244/271.558 ; 0723.079.340 – CSC SPERANTA URLATI.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
ATENTIE : *OFERTELE SE VOR DEPUNE DOAR FIZIC LA REGISTRATURA UNITATII pentru asigurarea confidentialitatii. NU se accepta oferte pe mail. Eventualii castigatori vor trebui sa se prezinte fizic la semnarea contractului.
Serviciul Achiziții Publice și Urmărire Contracte
Sef Serviciu, Scortaru Ionut
Întocmit, Inspector Specialitate, Ungureanu Georgiana