ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon: 0244-511.400, Fax: 0244-586.100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului/contractelor având ca obiect:
Lucrări de RK CABRPAD ,,Zori de Zi,, Corp C1, amenajare debarale in structura
Complexului se Servicii Sociale ,, Speranta,, Urlati
Cod CPV 45453000-7
Procedura de achiziţie se va finaliza prin încheierea unui contract de lucrari.
- Valoarea estimata 20.000 mii lei, TVA inclus.
2. Sursa de finanţare: Bugetul local.
3. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, privind achizițiile publice și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
4. Criteriul de atribuire: ,, preţul cel mai scăzut’’ în conformitate cu prevederile art.187, alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
5. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (et.1, cam. 101).
6. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 11.11.2024, ora 08.00
7. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 11.11.2024, ora 08.30 la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (CI și împuternicire legalizata, copie si original).
8. Ofertele se vor prezenta în colet sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
9. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț.
ATENTIE : *OFERTELE SE VOR DEPUNE DOAR FIZIC LA REGISTRATURA UNITATII pentru asigurarea confidentialitatii. NU se accepta oferte pe mail. Eventualii castigatori vor trebui sa se prezinte fizic la semnarea contractului.
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Serviciul Achiziții Publice și Urmărire Contracte
Sef Serviciu, Consilier Scortaru Ionut
Întocmit, Consilier Petre Florentina