ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ –
ÎN ATENŢIA OPERATORILOR ECONOMICI INTERESAŢI
Servicii de proiectare -faza de studiu de fezabilitate pentru proiectul „Înfiinţarea Centrului de zi pentru copii PRIETENIA din municipiul Câmpina”
71241000-9 Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244-511.400, Fax- 0244-586.100.
2. Durata contractului: De la data semnării contractului de servicii de către ambele parţi şi până la data recepției studiului de fezabilitate în integralitatea sa (certificate de urbanism, avize și acorduri stipulate prin acestea).
3. Valoarea totală estimată a contractului de servicii: 33.613,45 lei fără TVA.
3. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, privind achizițiile publice și ale art. 43 din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98 privind achizițiile publice.
4. Criteriul de atribuire: ,, preţul cel mai scăzut’’ în conformitate cu prevederile art.187, alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
4. Sursa de finanțare: Buget local.
5. Modalitatea de atribuire: are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin. (5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
6. Criteriul de atribuire: ,,Preţul cel mai scăzut’’ în conformitate cu prevederile art.187 alin. (3^1) din Legea nr. 98/2016, coroborat cu art. 34 din HG. nr. 395/2016.
7. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratură- parter.
8. Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 22.11.2024 , ora 10.00.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de 22.11.2024, ora 10.30, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
10. Ofertele se vor prezenta în plic sigilat, marcat cu adresa autorităţii contractante şi obiectul achiziţiei.
11. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 60 de zile.
Documentația de atribuire este anexată prezentului anunț. Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Întocmit:
Responsabil achiziţii publice Brănoiu Elena Ecaterina