ANUNŢ – ACHIZIŢIE DIRECTĂ
MODALITATE DE DEPUNERE OFERTĂ
1. Autoritatea contractantă: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16, Telefon- 0244511400, Fax- 0244586100 organizează achiziție directă offline pentru atribuirea contractului având ca obiect, achiziţionarea următoarelor categorii de servicii :
- Achizitie teste psihologice pentru serviciile din cadrul D.G.A.S.P.C. – PRAHOVA
Cod CPV 33156000-8 Material de testare psihologică (Rev.2)
2. - LOT NR 1 - Teste psihologice Serviciul de Consiliere Psihologica din cadrul DGASPC PRAHOVA detaliate astfel :
1. Bar On EQ-i:YV- (Bar On Emotional Quotient Inventory:Youth Version)-Kit de baza cu 25 de administrari
2. TESTUL CUBURILOR KOHS
3. ASEBA (Achenbach System of Empirically Based Assessment)- pentru varsta scolara, conform cerintelor din Caiet de sarcini cu nr.IA41878/16.09.2025.
Valoarea estimată pentru achiziția directa offline aferenta Lotului 1 este de 3050 lei (fără TVA).
- LOT NR 2 - Teste psihologice necesare pentru Serviciul Juridic Contencios si Adoptii din cadrul DGASPC PRAHOVA detaliate astfel :
1. MINNESOTA MULTHIPHASIC PERSONALITY INVENTORY- 2(MMPI-2)
2. FREIBURGER PERSONALITY INVENTORY REVISED
3. CHESTIONAR DE EVALUARE A COPINGULUI COGNITIV EMOTIONAL(CERQ)
4. PARENT CHILD RELANTIONSHIP INVENTOTORY, conform cerintelor Caiet de sarcini cu nr.IA41788/15.09.2025.
Valoarea estimată pentru achiziția directa offline aferenta Lotului 2, este de 6250 lei (fără TVA).
- LOT NR 3 Teste psihologice necesare pentru Serviciul Evaluare Abuz si Violenta in Familie din cadrul DGASPC PRAHOVA detaliate astfel :
1. MATRICI PROGRESIVE RAVEN STANDARD
2. ASEBA(Achenbach System of Empirically Based Assessment)-pentru varsta scolara, conform cerintelor din Caiet de sarcini cu nr. IA41790/15.09.2025.
Valoarea estimată pentru achiziția directa offline aferenta Lotului 3, este de 3128,92 lei (fără TVA).
- LOT NR 4 Teste psihologice necesare pentru Serviciul Asistenta Persoane Adulte, Incluziune Sociala, Prevenirea Marginalizarii si Locuire Incluziva detaliate astfel :
1. CHESTIONAR DE EVALUARE A COPINGULUI COGNITIV - EMOTIONAL(CERQ)
2.MINNESOTA MULTHIPHASIC PERSONALITY INVENTORY- 2(MMPI-2) , conform cerintelor din Caiet de sarcini.
Valoarea estimată pentru achiziția directa offline aferenta Lotului 4, este de 4100 lei (fără TVA).
3. Sursa de finanţare: Bugetul local.
4. Modalitatea de atribuire are ca temei legal dispozițiile art. 7 alin.(5) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și ale art. 43 alin.(1) și alin.(3) din H.G. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
În vederea întocmirii cat mai corecte și complete a ofertei tehnice, prestatorul poate vizita locatiile mentionate in caietul de sarcini.
5. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut în conformitate cu prevederile art.187, alin. (3), lit. a) din Legea nr. 98/2016.
6. Adresa la care se transmit ofertele: Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16 - la Registratura (parter, cam. 1).
ATENTIE : *OFERTELE SE VOR DEPUNE DOAR FIZIC LA REGISTRATURA UNITATII pentru asigurarea confidentialitatii. NU se accepta oferte pe mail. Eventualii castigatori vor trebui sa se prezinte fizic la semnarea contractului.
Se poate depune oferta pentru unul sau mai multe loturi. Oferta se va întocmi pentru toate produsele din lotul ofertat. Nu se acceptă oferte parţiale în cadrul unui lot
7. Data şi ora limită de depunere a ofertelor : 03.10.2025 ora 08 30.
8. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de : 03.10.2025, ora 0900, la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Prahova, Ploiești, Șos. Vestului, nr. 14-16.
Condiții pentru participanții la sedința de deschidere a ofertelor:
Reprezentanții împuterniciți ai ofertanților vor prezenta documente doveditoare în acest sens (Copie CI și împuternicire, în original)
9. Ofertele se vor prezenta în plic sigilat, marcat, în mod vizibil, cu adresa autorităţii contractante și cu obiectul achiziţiei.
10. Perioada de timp în care ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă: 90 de zile.
Documentația de atribuire este anexată in atasamet .
Eventuale clarificări sau informaţii suplimentare se pot solicita prin e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Serviciul Achiziţii Publice şi Urmărire Contracte,
Avizat:
Șef serviciu Buzățoiu Sorin
Întocmit :
Consilier - Scorțaru Ionuț