Date de contact:
Adresă: mun. Ploieşti, şos. Vestului, nr. 14-16, camerele 4 si 14 – parter
Telefon/Fax: 0244/586.100, 0244.511.400, int. 229
Mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Program de lucru cu publicul:
Luni – Joi: 08.00 – 14.00
Şef serviciu: Crenguţa-Mălina Radu
Beneficiari: copiii cu dizabilităţi care necesită încadrare într-un grad de handicap şi, după caz, instituirea unei măsuri de protecţie.
Atribuţii:
· identifică copiii cu dizabilităţi care necesită încadrare într-un grad de handicap;
· verifică îndeplinirea condiţiilor privind încadrarea într-un grad de handicap;
· monitorizează şi asigură managementul de caz pentru copiii cu dizabilităţi;
· întocmeşte, în condiţiile legii, planul individualizat de protecţie pentru copilul cu dizabilităţi;
· întocmeşte şi urmăreşte realizarea planului de recuperare a copilului cu dizabilităţi, respectiv a planului individualizat de protecţie aprobat de Comisia pentru Protecţia Copilului Prahova;
· identifică şi evaluează copiii cu dizabilităţi care necesită încadrare într-un grad de handicap, în urma solicitărilor directe din partea familiei, a specialiştilor care vin în contact cu copiii sau prin sesizare din oficiu;
· întocmeşte dosarul copilului cu dizabilităţi, care cuprinde: certificat medical eliberat de către medicul specialist, fişă medicală sintetică eliberată de către medicul de familie, copie xerox după alte acte medicale (ieşiri din spital, carnet de consultaţii, reţete medicale, etc.) cerere tip, copie xerox certificat de naştere copil, copie carte de identitate copil (unde este cazul), copie xerox carte de identitate ambii părinţi/ copie xerox sentinţă de divorţ, copie xerox (dacă este cazul) hotărâre de plasament, dispoziţie de curatelă, hotărâre de tutelă, anchetă socială, caracterizare şcolară, adeverinţă de elev, contract cu familia, raport de evaluare complexă, lista limitărilor în activităţi şi participare, plan de recuperare, fişă de proces verbal etc.
· în situaţii excepţionale, efectuează evaluarea complexă a copilului cu dizabilităţi sau componente ale acesteia în cadrul serviciului sau la domiciliul copilului;
· întocmeşte raportul de evaluare complexă a copilului, document de bază în propunerea serviciului către Comisia pentru Protecţia Copilului Prahova, în vederea încadrării în grad de handicap, respectiv instituirii/menţinerii măsurii de protecţie;
· încheie contractul cu familia;
· efectuează reevaluarea anuală a condiţiilor privind încadrarea copilului într-un grad de handicap sau dacă acestea s-au schimbat, înainte de expirarea termenului;
· asigură menţinerea relaţiei copilului cu familia naturală sau cu orice alte persoane relevante în viaţa acestuia;
· pregăteşte familia şi copilul cu dizabilităţi şi cerinţe educative speciale pentru reintegrarea familială;
· comunică în scris părintelui sau reprezentantului legal data stabilită pentru evaluare/ reevaluare;
· propune directorului D.G.A.S.P.C. Prahova, în baza documentaţiei specifice, eliberarea dispoziţiei de acces/retragere la/de la serviciile de recuperare ale instituţiei;
· colaborează cu celelalte instituţii publice locale pentru furnizarea şi asigurarea de servicii copiilor cu dizabilităţi;
· colaborează cu celelalte servicii din cadrul D.G.A.S.P.C. Prahova pentru buna desfăşurare a activităţilor specifice;
· colaborează cu serviciile publice specializate pentru protecţia copilului din alte judeţe şi din sectoarele municipiului Bucureşti, în vederea îndeplinirii atribuţiilor care îi revin;
îndeplineşte, în limita competenţelor şi în condiţiile legii, orice altă sarcină repartizată de conducerea instituţiei.
- DOCUMENTE - Serviciul evaluare complexă a copilului cu dizabilităţi